180412

HEJ!
Mår ni bra ?
Det gör jag. Annars vid den här tiden ligger jag i soffan & sover, men inte idag. Konstigt nog !
Nyss druckit lite varmt tee och det gör ju alltid susen : )
Även fått i mej mat under dagen, som jag har varit lite dålig med det senaste. Troligtvist därför min trötta period som jag är inne i just nu. Kroppen vill inte riktigt vara med om man äter en korv i bröd & godis, varje dag..
Jaja, skärpning !

Nyss klivit ur duschen också, himla skönt då jag var så himla frusen. Skåll hett & lääääänge. Underbart !
Japp, Mira sover som en lite bäbis med fötterna på huvudkudden : )
Det är väl det jag har på hjärtat..
Nakenchock !

En nattmacka ska jag nog kunna klämma ner i magen innan läggdags : )
Så nu ska jag på med raggsockar & pjamas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0