190412

TORSDAG!
Hej på er, i regnet.
Torsdag kväll & veckorna passerar så himla fort..
Fredag imorgon redan och då är det ju mys ! Jag & Henrik ska försöka oss att äta thai-mat om vi båda är hemma och inte har något annat för oss.
Lördag jobbar jag, då är det ju även vårmarknad här i Åmål. Lina eller Henrik ska få köpa med strumpor till mej. Minns att jag ville ha det förra året men även då jobbade jag.
Nu ska jag banne mej få tag i strumpor !

Nu har jag precis tryckt i mej 4 limpskivor med prickikorv & te ! Fatta vad hungrig jag var. Frågade ett par stycken om dom ville äta pizza med mej, men ingen som kunde så då fick det bli skogaholmslimpan : )
Frågan är vad som är bäst ? 4 mackor eller en pizza...
Jaja, sak samma : )
Nu blir det film & somna i soffan : )
Ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0