041212

 
Godkväll ! 
Jag sitter i min ensamhet, snö & blåsigt ute så är tacksam att man är inomhus iaf.
Mira hade inte sovit på dagis idag så när vi kom hem var hon trött men vi käkade lite mat innan det blev välling och somnade i mitt knä : ) Underbar känsla ! Efter det har jag sovit en stund på soffan & snart ska jag nog lägga mej i sängen ist. Trött tjej. 
 
Henrik är ju i Uddevalla på kurs så han ser vi inte förens Torsdag eftermiddag...
Hmm, lite trist. 
Ååh ! Ensam ända fram tills dess..
Imorgon kväll får jag försöka få hit någon som kan baka med mej, är så sugen på kladdkaka.
& jag är ju kass på att göra det nu mera.. Någon som vill komma till mej ? : )
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska ju till mamma o baka luss e bullar idag

2012-12-05 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0