121212

 
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!
Ursch & fyyy vad kallt det är ute, kylan riktigt biter i kinderna på en. 
Ingen som kan tycka om det här vädret väl?
 
 
Jag lääängtar så himla mycket efter sommaren. 
Nya huset, vinkvällar, cykelturen runt hagenberg, midsommar, varma kvällar, första året med riktig semester, vänner & deras barn, bada, åka båt, grilla 
 
Idag har jag varit på jobben igen efter 2 dagar hemma. Skönt att vara tillbaka i verkligenheten. Man blir liiite bortskämd att vara hemma hela dagen.
Idag har jag även hunnit med att hämta ut ett paket som hade kommit ! Där var syster-yster-Linas julklapp. Eller rättare sagt 3 julklappar till henne : ) 
Jag & gumman gjorde korvstroganoff förut och det blev sååå lyckat! Minns inte när jag åt så god mat senast. Yummiii ! & nu sitter jag framför Nelly.com och väljer ut lite julklappar jag tänkte framföra till Henrik som säkert ändå inte vet vad han ska köpa till mej, annars får jag köpa jjulklapp till mej själv !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0