22.39

Jaani, Jag har kollat på film med Henrik & Robban. Vi kikade på Green Street Hooligans !
En väldigt bra film tycker jag. Ska även försökak olla på 2an som är nerladdad någon dag här. Är ju ledig hela helgen så då är det ett väldigt bra tillfälle : )
Inte nog med att filmen är bra, den blir snäppet bättre när den där hunken Charlie Hunnam är med. Det är en scen där han kommer ur toan eller nåt i bar överkropp, ååhh ..
Jaa, som sagt inga fel på den killen : )
Träningsvärken är överallt i min kropp så idag blev det vilo-dag, men ska köra på imorgon igen med gymmet efter jobbet ! Jag känner mej duktig.
Nu ska vi sova här, ny dag i morgon med nya tag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0