Torsdag

Hej Torsdag !
Idag har varit en jätte bra dag.
Började med en snäll Mira i morse som tog på sej alla kläder, åt frukost & borstade tänderna utan protest. Inga protester att sätta sej i bilen & som alltid absolut inga protester att komma till dagis : ) Hon springer in och nu mera får jag inte ens ett hejdå.. Men underbart att hon älskar att vara där ! Hon har inte sagt ett ord en endaste gång, inte ens i början på inskolningen. Min underbara gumms ♥
Bra dag på jobben !
Efter dagishämtning åkte jag & Mira till mammii uppe på Kasenberg, där det självklart serverades mat ! Idag fick vi köttfärssås & makaroner. Varför är mammas mat alltid godast ? Jag bakade en kladdkaka som vi hade som efterrätt & den blev sååå god. Troligtvist den godaste jag käkat i hela mitt liv. Jaa, så god var den !
Hem, byta till jamiiis, byta blöjjan & göra välling. Inte ett knyst från sovrummet !
Inte nog med att allt har flytit på hela dagen, jag orkade mej ut på en spring tur också : ) 20 minuter i slask gjorde nog susen ! Dusch, tee & nu kikar vi på filmen Walk the line som är super bra !
.
.
Min underbara dotter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0