07.15

Godmorgon !



Vi är uppe och har vart det en stund. Frukosten är över & nu ska vi bara försöka byta om och göra oss klara : )
Det är inte bara att få av en 2 åring pjamas, byta blöja och nya kläder.
Det är det som tar tid nu på morgonen kan jag lova. På gott & ont !!
Idag blir det först Säffle & sedan Preem. Slutar kl 15 & då ska jag in en snabbis på arbetsförmedlingen innan jag hämtar min lilla skatt : )
Hoppas det kan bli en promenad idag igen ! Mira kanske vill åka pulka med Tuva :)
Nu längtar jag extra mycket till helgen för jag har bestämt att det är taco-kväll på Fredag eller lördag ! Det är nog långt över en månad vi käkade det nu ( när vi vanligtvist äter det minst en gång/veckan ) Det ska bli såå gott! Yummiiiii : ) Massa sallad, gurka, creame fraich, röd lök, riven ost, tacosås, bröd, chips & köttfärs.
Ha en bra Tisdag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0