22.12

Måndag !
Yes, ny vecka igen. Men denna veckan är ganska speciell ! För min underbara lilla Mira fyller 2 år på Onsdag <3 Tänk att det var 2 år sedan hon kom till världen.. Alla som har barn vet att den tanken är väldigt konstig. 2 år, 2 år !!
Kollla liiiiillan !

Ja, det känns sjukt att hon blir 2 redan. Tiden går väldigt fort men samtidigt känns det som hon vart med väldigt länge. Eller vad gjorde man innan man hade barn på sin lediga tid ?
Helgen var bra & lugn !
Blev ett glas vin med min gamla klasskamrat Rebecca, väldigt trevligt & sånt man borde göra oftare. Träffas allstå : ) Men vi har en liten plan på en rolig grej som jag hoppas blir av!

På tal om något annat!
Jag vill bli frisk, nu har jag vart sjuk & förkyld & krasslig ända sedan veckan efter jul. Det håller i sej, men vill ju varken bryta ut eller bli bättre. Sugen på att dra till gymmet eller en springtur..
Någon som har något häxknep ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0