040612

HEEEJ PÅ ER !
Helgen har svischat förbi som vanligt, alldeles för fort. Tänk om man kunde jobba 2 dagar & vara ledig i 5 dagar ist. Vad härligt det hade vart !
I mitt fall då 1 dag med jobb och 6 dagars ledighet, eftersom jag oftast jobbar 6-dagars-veckor.
På lördag kväll kom Lina & Camilla hit på lite mat och dryck. Senare kom även Jonas, Nicke & Ecca och vi hade jätte mysigt & trevligt. En sväng på hörnan, men det var ganska värdelöst faktikst. Så det blev en tidig kväll för mej.
Igår drog jag & Mira upp till mamma på Kasenberg. En hel dag med kolla nya huset, våfflor, kolla på kossor, städa bilen, kolla på trakton, hamburgare & pommes och bara var !
Tack för en bra dag, bästa mammii ♥
Jag & världens bästa Jonte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0