070612

Hade ju lite folk här i Lördags. Togs inte många bilder men här är de få iaf : )
Nu ska jag få något i magen innan jag ska iväg på jobb igen.
Fruktansvärt bra start på min morgon iaf. INTE !
Åkte till dagsi och lämnade Mira och skulle fara iväg till Säffle för att jobba och tror ni bilen startar ? Neej !
Där står jag nästan mitt i vägen och fattar inget. Jag som inte ens kan få upp motorhuven på bilen.
Jag hade även pratat med Henrik precis innan jag lämnade av Mira och han var ju såklart i Lång-Ed...
Som tur var, var han på väg tillbaka hem när jag ringde igen.
Räddaren-i-nöden-Henke kom och fick springa igång bilen. Startmotorn är tydligen paj och bilen funkar inte.
Jajaja, så nu blir det att gå till banken så jag kan få lite pengar till en riktig bil.
Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0