110612

M Å N D A G !
Heeej svej.
Min dag kunde ha börjat bättre..
Jag & Mira har vart uppe en stund och SOM TUR ÄR tog jag på mej boxor & en tshirt precis innan denna situationen kom.
Jag ska kolla ut genom fönstret i trappuppgången ifall Henrik lämnade bilen hemma eller om vi behövde gå bort till Volvo innan dagis. Mira skulle inte med så jag springer ner fort och när jag kommer upp igen står Mira utanför lägenheten och drar igen dörren och säger att hon ska till dagis !! Vi har alltså en sådan dörr som låser sej automatiskt när man slår igen den. Där står jag i tshirt, ingen jacka, ingen telefon, Mira i strumplästen... Jaha, tänkte jag. Gick ner till grannen Kaj och ringde på så jag kunde låna hans tele och ringa vaktmästaren som jag för övrigt ser här utanför varenda morgon utom idag. Han öppnar inte så det är bara att börja knalla bort till Volvo och hämta Henriks nycklar.
Mmm, så kan det gå ! Vi kom hem lagomt tills vi skulle fara iväg iaf : )
Lilla gumman !
Så nu blir det att lägga nyckeln under mattan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0