130612

Heeej på er !
Mår ni bra ? Jag mår fin-fint. Sitter med en kopp tee såhär innan läggdags.. Gottigt !
Lyssnar även på den fina låter The a team - Ed Sheeran, har fastnat för den nu. Underbart fin.
Är även sjuuuuukt godis-sugen. Har nämligen startat med att skippa alla kolhydrater & socker här i hemmet. & jag då som levde på just dom 2 sakerna ( pasta, ris, vitt bröd & framförallt godis osv ) så blir det en väldigt stor omställning.
Äter nu mera kött i alla dess former, sallad, frukt. Lite som lchf men inte så allvarligt. Vi äter "under jord" grönsaker & frukt.

Jag gör det inte för att bli smalare eller gå ner i vikt utan för att må bättre. Min kropp höll på att ta stryk nu efter en väldigt lång och onyttigt tid.


Kvällen har bestått utav myspys uppe hos mamma på kasenberg : )
Grillat kött, korv, sallad, frukt blev min kvällsmat !
Tänk att man har världens bästa mamma ♥
Nu ska jag dricka upp mitt tee och sedan slänga mej i sängen.


Nattiii !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0