22.18

. Ä N T L I G E N . F R E D A G .
Ledig helg och det är alltid lika skönt ! Även fast jag vet att jag inte kommer göra ett skit : )
Imorgon ska vi iaf gå till balder med Mira. I Somras fick hon utslag ( rättare sagt 2 ) och det var svinkoppar och nu har hon fått 2 till lika dana. Jag har fått 2 stycken i ansiktet, trodde det var finnar men som inte ville gå bort och dom är precis lika som Miras, så är väl antagligen sådanna..
Vet vet ?



Jag ska försöka mej på att färga mitt hår imorgon också : )
Svart, vitt, brunt, rött ? det får ni se tomorrow maybe !
Nääni, snart sängen. Har en pigg & glad tjej vid halv 7 -7 snåret som vill upp i morron bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0