bilder..

Here you go, somethings to look at !
Lägg märke till dom rena rutorna..
Jonte fick en partyhatt av Lina, då hon dansade sönder hanses på halloween..
Mys i solnedgången..
Skepp & hååååååj !
Dagen efter var det bara att sätta igång igen..
Sådär, ni fick ni lite bilder. Det var ungefär dom jag tog med mobilen.
Hade en jätte rolig resa. Får nästan säga att själva bussresan & väntandet på färjan var det bästa.
Jätte trevligt & Tack Lina, Danne, Henke, Jonte, Mattias, Milla & Nicke som åket med mej på sjön.
Btw, jag sjön kareoke ( stavning ) och självklart var det en kille som filmade det som ska skicka mej videon. Får se om den kommer upp här ! Då tyckte jag iaf att jag var gryyyym, hade ju hela publiken med mej när jag var sist ut med Gyllnetiders sommartider, frågan är om det verkligen var så bra ? !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0