110512

Goodday !
Fredag kväll & det är sååååå skönt. Vi har hunnit käka mat, lite cholkladätning och snart ska vi försöka få Mira i säng. Hon sov i soffan när jag kom hem från jobbet :) Gullunge ! Vi har även varit med om något som påminner om Madicken idag. Mira petade nämligen upp pappersbitar i näsan som fastnade där....... ÅH! Men efter lite våld så fick vi ut vad vi trodde var allt med en pincett, men efter ett tag så nös hon och en STOR tuss flög ut : ) Hahaha ! Nu är allt ute iaf, tror vi..


Jag vill tatuera mej, har ju bara min på armen som jag haft nu i 7 år ! Måste göra något nytt nu känner jag.
Jag har lite funderingar men är nog rätt säker på vad jag vill ha.. Men det där kan ju ändras fort.
Lite inspiriation.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0