150512

Åhh !
Min näsa är helt bomtät.
Har använt nässpray ganska (väldigt) mycket nu det senaste så försöker bara ta det en gång per dag nu.
Någon som har nån huskur mot nästäppa ?
.
Härlig dag med jobb, pannkakor hos mamma & 2 koppar te på kvällinga !
Dom flesta har väl bara en dag kvar att jobba och sen går på långledigt.
Men icke jag, jag har Onsdag, torsdag, fredag & lördag kvar...
.
Nu kikar jag på a cinderella story som går på tvn. Världens sämsta film antagligen. MEN, världens snyggaste kille är ju med iaf och jag kan säga att det är enbart därför filmen är på.
Chaaaaaad Michael Murray, come and get me !

Ser ni vilken läckerbit ! Giftemål med han står på min lista : )
Haha, mumms !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0