261112


 
Helgen är över ! & en ny vecka har börjat med skit väder men en sovmorgon för mej & gumman.
Jag jobbade lördag & resten av helgen har jag vart med Mira i stort sett så Henrik & co har kunnat grejjat så mycket som dom bara kan. 
Vi har kollat på film med David & Erik ( Henriks lillebror och kompis ), käkat lördagsgodis, varit på 90-års kalas för våran underbara farfar/gammal farfar m.m.

Så nu kommer lite bilder.
 
 
 
 
 
 
 
Lite halvkassa bilder, men dom får duga.
 
Nu ska vi få på oss kläder, snart gå mot dagis & sedan blir det nog gym en stund innan jobb.
Ikväll åker nog jag & Mira upp till mamma/mormor en stund. Hoppas på någon god mat som vi alltid brukar få när vi kommer dit, jag ska hämta mina vinterdäck. Har nämligen köpt mammas gamla bil nu när hon köpt sej en ny.
 
Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0