081012

Heej Måndag ! 
Idag ni, då ska jag försöka med att sluta med mitt godis ätande. Ärligt, så äter jag någon form att "godis eller gotte-grej" varje dag. Skippar alltså riktig mat och ist slänger i mej en chokladbit, lösgodis, smörgås i mängder eller kakor.. & jag vet såklart att detta inte är bra för kroppen. Visst, jag ska få äta på helgen om jag vill ha men ska verkligen försöka att skippa det på veckorna. 
Så vi får se hur det går. Redan vid denna tiden vanligtvist brukar jag ha slängt i mej nåt onyttigt, men inte ännu.
Jag vet att det kommer bli skit svårt då jag är van med det VARJE dag.
Alla har vi våra laster. Röka, snusa osv och jag med mitt sockerintag..
Sockerberoende kallas det !
Lovar nästan att det håller tills i eftermiddag/kväll då man gärna vill ha nåt gott : )
 
Jaja, nog pratat om det !
Jag har haft en bra helg. Jobb på lördag. Jag, Lina & Milla drog till Säffle och käkade på Galna tuppen. Jätte trevlgit & god mat. Härligt att få komma hemifrån och bara tjata & skratta : )
Och härlitg väder !
 
 
HA EN BRA MÅNDAG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0