101012

Hej på er : )
Halva veckan äntligen, den är över. 2 jobb dagar kvar & sedan tar jag helg ! Underbart hörrni.
Min dag har sett ut som alla andra vardagar. Jobb, hem, jobb, hem : )
Lagade köttbullar, sås & mos förut och jag blir lika förvånad varje gång Mira äter upp sin mat. Hon äter/åt aldrig mat med oss här hemma, bara på dagis. Men nu för typ 2-3 månader sen började hon äta hemma. Frukost, lunch, middag, kvällsmat. Äter som en häst ! Tänk att något så litet kan göra en så glad !
 
Nu kommer jag precis ur duschen & dricker lite kvällstee : ) 
Ska kika på Trinny & Sussanna stylar Sverige eller vad det heter. Himla trevligt program tycker jag.
 
 
Gammal bild !
 

Nu börjar det, så ha det så bra : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0