111012

H E E E E E E E E J !
Hemma som vanligt efter ena jobbet och väntar på att få sticka till nästa.
Tycker någon mer än jag att det känns som Fredag idag ?
Konstigt...
 
Ikväll ska jag & Henrik till banken igen. Byta bank, så vi får nya kort osv : )
Blir nog bra detta ska ni se.
Så nu är vi snart borta från Swedbank & kommer nu mera ha SEB. 
Bra val ?
Hoppas det..
 
Måste köpa mej en ny telefon också. Min är påväg att ge sej nu. Ringer ju upp folk automatiskt, går in i meddelande, skriver och skickar iväg & bara hänger sej typ jämt..
Så vad ska man ha för telefon nu? Iphone, samsung eller Htc?
Tror det blir en Samsung eller Iphone denna gången. 
 
 
 
Det var allt bättre förr när man fick välja mellan Nokia 3310 & nån sån där Sony Ericsson med lucka. 
Tänk om valet stod mellan enbart 2 telefoner, nu är det ju en hel djungel !
Jaja, det blir nog också bra till slut skulle jag tro.
 
HA EN BRA DAG ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0