231012

Hello : )
Tisdag idag ju, känns som Måndag tycker jag. 
Jag längtar redan nu till helgen, då är jag ledig ! 
Tror vi ska försöka ta oss till Karlstad då och shoppa lite, hälsa på Marie och kankse åka till leklandet.
Eller jag & Henrik utan barn och gå på bio ? Mysigt : ) 
 
Jaa, annars då.
Jag hade en bra helg. Vi åkte till Tösse på förfest hos Hanna & Joakim. Jätte trevligt var det & knallade vidare till puben eller vad det heter. Sådär kul där faktikst. Är nog roligare om man bor där i den lilla hålan skulle jag tro. Vi drog in till stan och hängde på Xo, 50`s och torget. 
Söndagen spenderades i Karlstad där vi hälsade på Marie som var mycket bättre.
Kvällen avslutades med tända ljus, tacos & solsidan !
 
Hade ni en bra helg ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0