250413

 
HEJ Fredag ?
Idag när jag vaknade och slog upp mina ögon trodde jag verkligen att det faktiskt var Fredag, men efter lite tänkande så forstog jag att det bara var Torsdag & blev lite depp !
Nejdå, känns nästan som om det vore fredag idag för vanligtvis jobbar jag Lördagar så vanliga fredagar är för mej som en Torsdag : ) Haha, vad mycket Torsdag, Fredag & Lördag det blev nu !
 
Jag har jobbar några timmar på morgonen och när jag var klar stod Cämy-babe och väntade vid min bil, för då skulle vi åka till Lina & Tuva för 11-kaffe och bulle.
Bullar, chokladpuff-kaka & saft bjöd hon på ( som idag blev min frukost ) Jätte smarrigt ! 
 
 
 
Henrik ligger här i soffan & är sjuk, denna gången får jag faktiskt lov att erkänna att han är dålig.
Feber & hela halsen är igensvullen på han stackarn..
Hoppas bara jag & Mira klaras oss. Vi har ju en förmåga just nu att bli dåliga av minsta lilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0