191213

 
Hej i julstöket !
Endast 5 dagara kvar till Julafton nu : )
Vi har handlat dom flesta julklapparna, men har några kvar som vi får ta i helgen, eller på Söndag rättare sagt. Jag jobbar fram till Lördag kväll nu.. 
Julafton kommer vi vara i Gustavsfors och fira med Henriks familj.
Annandagen hos mammii med min familj !
Som vanligt kommer vi även åka runt till mormor, farfar osv så vi firar ju flera dagar i rad : ) Mycket julklappar !
 
Nu sitter jag och pluggar för mitt sista prov i marknadsföring som jag ska i eftermiddag, hoppas det går bra så jag får fina betyg ! Plus att jag ska till Marie J för att lämna ansökan om nästa års pluggande. Blir nog bra detta här !
 
Annars är allt som vanligt. Mira är på dagis, Henrik jobbar, jag har jobbat & ska iväg till skolan innan jag tar kvällen.
 
 
Bild på Mira från förra året vid Jul : )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0