070213

 
T O R S D A G !
Hello på er, hur står det till tro?
Här med mej är det bra. Jag är lite trött & sliten som vanligt vid denna tiden på dygnet. 
Jobb i morse, en timme på gymmet & jobb igen. Skönt att slippa vara hemma och bara inomhus..
På gymmet blev det mage & rygg idag. Skönt att faktiskt ha kommit igång med att träna några gånger i veckan. Bättre än ingenting iaf, plus att jag kan äta mitt godis med gott samvete för det går verkligen inte att få bort mitt sockersug. 
 
 
 
Imorgon kommer dagen se ut precis som idag. Jobb, gym, jobb. 
& antagligen somna innan klockan slår 22.
Ledig helg står på schemat, då ska jag försöka sova ut lite och umgås med mina gullisar Henrik & Mira. & vi har en liten tjej som fyller 2 år imorgon så lite kalas blir det nog också. Tuva luvan !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0