Söndag

Snart är det ny vecka igen med nya tag. Som vanligt på söndagskvällen ligger jag i soffan och kollar på så ska det låta, ett väldigt festligt program tycker jag :) Är det åldern som gör att man tycker så tro? !






Mira sover som en stock sedan en stund tillbaka. Vi käkade hamburgare & pommes till kvällsmat så nu har vi tagit fram den lilla godis skålen :)
Igår kväll åkte jag och hämtade upp Frida så drog vi till hagge & jonte. Vin & öl blev det och sen körde jag ner dom till hörnan där det va fruktansvärt mycket folk. Jätte trevligt och roligt att vara ute nykter ibland :) Blev lite körningar så va hemma vid halv 3 inatt.. Då somnade jag gott i sängen !

Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0