150113

T I S D A G !
Heeejsan svejsan, Allt bra ?
Jag mår fint & känner att jag hunnit med mycket idag. 
Mira & jag har varit vänner hela morgonen, inga protester utan käkat frukost, på med kläder, bortstat tänderna & iväg i vagnen ner till morbror Patrik nere på skolan. Och en liten promenad till dagis.
Idag skulle Mira få gå med på den större avdelningen ! Wiie, min stora tjej  : ) Dom tyckte Mira behövde det nu när hon är den äldsta på hennes avdelning. Eftersom hon inte har problem alls att vara med andra folk eller barn kommer det gå galant ! 
 
 
Det är sånna här grejjer som gör att man märker va stor hon faktikst är. 
Om ca 2 ½ vecka fyller hon 3 år redan. Herregud ! & lilla Tuvan blir ju 2 år !! Troll ungar : )
 
Idag ska jag ta med någon bra film hem så vi kan kolla på ikväll, David är ju här och han vill kolla på skräckfilm, någon som vet en bra äcklig film ? Får se vad jag hittar på  :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0