220113

T I S D A G !
Just nu sitter jag & henke och kollar på tv, närmare bestämt Så blev vi sveska hollywoodfruar. Hahha, det är skoj. Dom panter tanterna är roliga !
Vi la Mira vid 19.00 och efter det sätta vi på en film faktiskt. The Impossible hette den och den var riktigt bra ! Så den rekomenderar jag er att kolla på. Den var även baserad på en sann historia så det gjorde filmen lite bättre. Det handlade om Tsunamin i Thailand för ett par år sedan.
 
 
 
Så har ni inget för er så ladda ner den & kika på den vettja.
 
Imorgon är det dags för jobb hela dagen, plus månadsmöte nere på bolaget hela kvällen. 
Ingen tidig kväll imorgon alltså. & idag måste jag sitta uppe så jag kan se Cougar town som börjar om en halv timme typ.
Yees.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0