280113

 
Jag & Mira har haft en rolig kväll tillsammans. Hon hade haft det bra på dagis även om hon var ledsen en stund efter jag gick. Lilla gumman !
Nu har vi iaf käkat mat, bakat & fikat.
Mira ville ha köttbullar, så det var tur att det fanns i kylen. Köttbullar, sås & makaroner. Himlans smarrigt : )
 
 
Mamma scans köttbullar & pulver sås, gott ändå !
 
Efter matlagningen hade jag lovat Mira att vi skulle baka chokladbollar, men självklart fanns det inget pärlsocker eller kokos så vi fick göra en kladdkaka ist och det smakade lika bra. Idag blev den lyckad !
 
 
 
 
Nu ligger Mira & sover och jag har placerat mej i soffan. Väntar på att gubben ska komma hem så han får i sej lite mat och så är det bara för oss att mysa hela kvällen !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0