150713

 
ÅÅÅH, VILKEN HELHG !
Den har varit bra på alla sätt & vis. 
Började med i Fredags att jag, Lina, Jonas & Andreas sätte oss på tåget mot Göteborg & Gyllene Tider på Ullevi. Jätte trevligt med lite cider, fika, mat & parkhäng innan vi steg in på området ! Då hade vi även träffat på Johan & Frida som gjorde oss sällskap under hela kvällen.
Dom var grymma & min allra första konsert var absolut över mina förväntningar.
Tack Jonas för en jätte bra födelsedagspresent! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördagen började med lite cider nere i plantaget med massa gosiga vänner.
Jag, Hagge, Lina, Lisa, Jonte, Jansson, Camilla, Nicke, Katten Leo & Frida : )
Dom flesta utav oss + några mera drog hem till Hagges föräldrar där vi satt ute och tjatade, lyssnade på musik & drack rosè.
Kvällen avslutades nere på Xo !
 
 
Jätte bra helg med underbara vänner !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0