Hemmaträning

 
Förut idag när jag & Mira var nere på Karlberg hos Patrik och hälsade på berättade han att han laddat ner en träningsapp. NTC, Nike Traning Club tror jag den heter. Jag laddade ner den och testade den nyss.
Pusst, körde ett pass på 30 minuter och jag blev helt dy svett & det var sjukt jobbigt !
Så nu ska jag hoppa in i duschen och få bort svetten.
En väldigt bra app för den som vill träna hemma och inte alltid har tid med gymmet, men går ju lika bra att köra på gymmet om man har dåligt med fantasi & behöver ett kortare intensivt pass.
 
 
Det var bra instruktioner som man kunde kolla innan & även under "träningstiden"
För att testat på den en gång så är jag nöjd iaf, blir säkert ett pass i morgon kväll också : )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0