trött tjej.

Inatt blev det inte många timmars sömn för mej. Det började med att Mira vägrade ha blöja när hon skulle sova, hon lovade att hon inte skulle kissa på natten och om hon behövde skulle hon skrika på mej. Hon masade & drömde mardrömmar fram till 1 ungefär och då hade jag INTE fått somnat än.. När klockan blev 2 ungefär börjar hon gråta och då har hon kissat i sängen... Upp och lägga henne i våran säng, men hon kunde inte sova & jag kunde inte sova men till slut vaknar jag av klockan vid 6, så några timmar blev det.. Ja, ni hör ju själva. Jag märker nu att jag är trött :)

Jag lovade Mira att vi skulle baka chokladbollar efter maten förut :) Min lilla tjej är så duktig!







Nu börjar snart mitt favvo program, Cougar town !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0