150513

 
ONSDAG !
Idag är ännu en grå & trist dag. Varför kommer det inte bara massa regn och åska som ligger i luften?
Mest fär att jag vill få bort min huvudvärk som fortfarande sitter kvar... ÅH!
Idag ska jag ta med en film från jobbet & bara dö i soffan i eftermiddag/kväll.
Henrik åkte ju på halsfluss för ett tag sedan, och käkade pencilin och han har inte riktigt blivit bra efter det så såklart när han var till läkaren igår såg dom att det var kvar och ännu värre så det var inte konstigt att han inte var frisk.. Så nu ligger han här återigen på soffan & är dålig..
 
Vi är konstant sjuka här tycker jag.
 
På lördag ska jag hem till Camilla & bäbismagen och kolla på Eurovision !
Jag är inte insatt i det där men tänkte iaf åka dit och umgås lite : ) & ett glas vin kankse ! 
Hoppas Nicke är hemma så han kan ta en öl tillsammans med mej, om det inte är en unge påväg ut iof..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0