240513

Hej & välkommen FREDAG !
Jag är hör och häpna ledig hela helgen & det ska bli sååå skönt. Jag har verkligen längtat efter att få slippa ställa klockan på alldeles för tidigt & gå upp i ottan. Både igår & idag har Mira snarkat och sovit djupt när jag fått tvingat upp henne, tänk om det kunde vara så i morgon också så hon sover lite längre och ger mamma & pappa liiite sovmorgon iaf.
 
Varja dag denna veckan har nästan sett lika dana ut. Jobb, jobb, hem & ut på promenad. Med eller utan Mira !
Igår fick vi besök av lilla T & Limpan, så vi knallade till stan med vagn & cykel.
Lite lek för barnen i lekparken & promenad hem igen !
 
& till vädret.
Jag hade hoppats på en lika fin & solig helg som förra, men tror det blir tvärt om..
Åh ! Vart är våren och när kommer sommaren?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0