310513

 
Ä N T L I G E N ♦ F R E D A G 
 
Som vanlgt är det alltid lika skönt med Fredagar, men den här veckan har iaf gått alldeles för fort tycker jag. Känns fortfrande som om det bara vore Tisdag eller Onsdag.
Jag jobbar i morgon & efter vi stängt kommer vi ha en hel del provningar. Imorgon kommer det nämligen nyheter för sommaren så vi har tänkt att vi ska testa allt det nya : ) Om jag är smart tar jag cykeln till jobbet så man kan svälja det som är gott ; )
 
Imorgon kväll hoppas jag på lite vin tillsamman med Lina, och kankse grillat om vädret vill sej. Det ska ju bli strålande solsken !
Rosè vin i solen med en massa gott !
 
 
 
Trevlig helg : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0