191113

Hej Tisdag !
Jag har precis käkat lite mat tro det eller ej. Alldeles för många dagar har jag bara ätit godis, typ pizza, druckit energidryck & massa skräp. Min kropp skrek efter mat ! Pasta, paprikasås & mycket sallad.
 
Annars på dagarna just nu tillbringar jag i Bengtsfors och håller på att ta truckkort ! : )
Det är hur kul som helst och gruppen kommer så himla bra överens, vi babblar och babblar & läraren lika så.
Plus att det är en väldigt sööööt kille med !
Ni vet väl hur jag är med söta, snygga, sexiga killar : ) Mummms !
Vi har haft teori igår och idag, plus att vi gjorde teoriprovet i eftermiddag som vi alla klarade !
Imorgon börjar vi med att köra. Tur jag redan ha kört massvis på jobbet redan.
Kommer bli 2 roliga dagar till innan vi ska skiljas åt...
 
 
Puss & Kram ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0