Lördag

Godmorgon!
Jag sitter med mitt te och ska alldeles strax åka till jobbet ! Jag tycker faktiskt konstigt nog att det är skönt att jobba lördagar ! Är nog för man vet att det bara är en halv dag och att sedan får lite ledighet :) kul att träffa alla ungdomar oxå som ska ut och svira !
Mira är åter igen hos farmor & farfar för Henrik fick jobba hela denna helgen. Vi hämtar henne idag eller imorgon.



Igår hämtade jag mina viner som jag har beställt :) Maria Montazami vinerna, en röd zinfandel och en vit chardonnay. Det vita är säkert jätte gott ! Jag vet inte än om dom är för att drickas eller sparande, har ju ett par andra flaskor som jag har sparat som aldrig ska öppnas ! Måste få ett riktigt vin ställ när vi kommer ut i huset som jag kan ha dom i :)

Nu måste jag åka ! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0