040214

 
HEEJ TISDAG !
Idag vaknade jag på rätt sida.
Mira & jag har varit vänner, hon har käkat jätte bra utan protest, jag fick välja kläder, ytterkläder utan mas, jaa ni vet allt det där som brukar gå fel annars.
& såhär har dagen rullat på. Jag bara väntar på att det ska vända och jag får en istapp i huvudet eller halkar och slår halvt ihjäl mej !
 
Jag har plugg-dag idag, men får erkännna att jag inte får mycket gjort nu när datorn & tvn åkte på..
Ska beställa lite böcker & försöka få ett arbete klart innan dagen är slut iaf.
Har prov på fredag eftermiddag som jag måste plugga till för nu jobbar jag Onsdag, torsdag & Fredag förmiddag.
 
 
Fick ta min Instagram/facebook bild åt er 
 
Puss & Kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0