18/2


Svar på tal.

Limpa om festandet :
ja är snart på G , ja får väl hyra pumpen lite längre bara ;)

Jonte om festandet :
Vänta i 6 veckor så gör vi en storstilad trippel comeback :)

Svar:
Lina, du får hyra pumpen ett tag till så vi kan ta oss en ute kväll!
Jontis, vi ska allt fira din "gips-bort-gång" när du är redo om si sådär 6 veckor, då ska vi ha kul !




Japp, jag har vart iväg & tränat idag för första gången på länge. Då Henrik & Mira varit sjuka så jag fick lägga träningen på hyllan 1 vecka men nu är jag igång igen & det feels great! Body step var det idag och det var första gången för mej, det var skoj, jobbigt, roligt & något jag kommer göra igen.
Duschen väntade när jag kom hem!



Nu ska jag kolla klart på svensk maffia som går på tvn nu.
Imorgon jobbar jag 08.30-18.20 så ta er en tur till Säffle när ni ska till bolaget ist så får ni hejja på mej : )
Btw, imorgon får vi barnbidraget ! Det behvös.


PUSS & KRAM
Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0