Lördag

Har nyss vikt lite tvätt som har stått här sen Onsdags, jobbigt det där me tvätt ! Men nu är det nästan gjort iaf, bara alla underkläder..
Vi blev vänner igår oxå, så nu är allt bra me mej å oss : )
Efter vi blev vänner så åkte ja å hämta Jonas å Pållen i Säffle, ja hade kört dit Jonas lite tidigare så.. Så åkte vi till Åmål och åkte i min bil en sväng, sen skulle vi hämta Pållen så det va bara att åka till Kasenberg  å hämta den, så hade vi den en stund. Sen tillslut fick ja åka å byta å fara hem till min säng. Va ju uppe halv 5 dagen före å hjälpa Limpan me studenten.. Så trött va ja.. Nu ska vi åka till Gbg snart, vi ska hämta Werra där, hon har vart i Spanien. Å Reine jobbar i Sälen nu..
Älskar verkligen Henrik, fattar inte varför vi alltid ska hålla på så här, nån som vet? Att man ska va ovänner för minsta lilla, och ingen vill säga "förlåt, det va mitt fel" lr liknande..Allt ska bara bli värre, ist för att bara göra det bra.. Cp..
Jaja, nu ska vi sätta igång me att duscha å sen åka.
Hunny Bunny Sunny, Love u sooooooooooooooooooo much.. Alltid vi <3


Kommentarer
Postat av: R-man

Hmm, d e så ibland, man fightas och blir starkare tillsammans av det!

Förhoppningsvis så är ni ärliga och konkreta mot varandra och inte bara skyller på varandra o så.

Det som är viktigast för oss är att vi pratar med varandra om allt, gör vi inte det på 2 dagar så skäller vi på varandra eller är sura som faan! SOm idag tex..

Ja det är ju inget nytt att man måste kommunicera med varandra.

Nu ska jag försöka sova, imorgon är det midsommar och party i tösse!

Kram från mig!

/R

2008-06-20 @ 02:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0