Update^

Yees, dagen idag då. Ja å Lina va ute å gick men hon fick skavsås å ja mitt pucko, igår när vi hade lagt oss så skulle ja gå å hämta nåt sen när ja kom tillbaka satt Henrik på sängen så drog ja en utav mina små tår rakt in i hans stortå, där nageln är lite för lång.. Så ja har världens sår, å nu gör det as ont, så det börja ju verka hur mycket som helst när vi va ute å gick.. Men det blev nog en timme iaf : ) 
Aaa iaf, efter gåande åkte vi till Volvo å hämta Henrik & Daniel som skulle ner å käka, så åkte vi till salldsboden.. Ja å Lina dela på en tacopaj, den va faktiskt helt okej.. Sen åkte vi till Milla en stund, sen sätte vi oss på stan å vänta på Nisse så kom han, sen åkte vi hem till han å käka spagetti å kött.. Nisse den jävla klumpen hällde ut typ hela pepparmixen på hans tallrik, det blev starkt! Torsten den gamle boxaren fick äta upp mitt å Linas, han slickade tallrikarna helt rena : ) Sen körde Limpan hem mej. Sen kom Henke tillslut hem så åkte vi bort me lite gamla ölflaskor osv som har stått här himla länge.. Sen åkte vi till stan å kika lite, sen hem igen !
I morgon ska ja å Mamma ut å övningsköra : ) Det ska bli spännande å se hur det går. Ja å Mamma i en bil tillsammns.. Undra bara om hon kommer ihåg att hon skulle ringa mej.. Det kan ja sätta huvve på att hon inte kommer ihåg, det blir att ja får ringa henne i morgon..
Jajajja, nu ska vi in i duschen å sen mysa i sängen
Kyssss   v

Kommentarer
Postat av: marika

Hej Marie! Ja, varför inte. Du är väl ljus egentligen? Det tog mig halva dagen igår att färga håret, så syns det knappt ngn skillnad .:(
Usch, hon har alltid saker & ting emot sig. Jag önskar att jag kunde vara hemm när det väl gäller, köra fort som faen till akuten ;) haha! Tänk vad vi ska sitta barnvakt nu ;) haha!
KRAM!

2008-05-13 @ 10:14:10
URL: http://marikasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0