Ont, döda mej !

Haha, ja, jag om nån ( Camilla oxå då ) kommer som sagt inte vilja stiga upp ur sängen i morgon. JÄVLAR i helvete asså va vi har bonkat å bärt.. Fram å tillbaka, upp för trappa, ner för trappa, in å ut, hit å dit.. Hela Millas lägenhet har vi inprincip BURIT me våra, det tar emot när ja säger detta men våra förslappade taniga armar ! Frågan är inte vem som är starkast utav oss, utan vem som är den svagaste.. AA iaf.. Ja känner redan nu i hela Verkligen hela kroppen hur ja kommer va helt död i morgon.. Men, en sak är ju bra. Vi har nog gått, bärt, sprungit bort den där pizzan vi käka förut ! Å eftersom ja har vart förkyld så har ja inte viljat stått på min cross, men detta har nog hjälp lika mycket om inte mycket mer ! Vi har hållt på hela dagen. Tillslut va vi klara, lr alla saker va där dom skulle !

Ojojojoj, ja har ju vart uppe sen tidig morgon, så ja ska nog lägga mej i soffan å sova nu. Tror nog inte ens att ja orkar stanna uppe å kolla på VIVA LA BAM & JACKASS som ja kollar på varje kväll... Å Ja ja vet att man har sett dom programen hundra tusen gånger.

I morgon ska ja oxå upp tidigt, funderar på att gå upp när MIN BARA MIN ÄLSKADE POJKVÄN HENRIK går till jobbet, å lägga mej i soffan å kolla på tv, å käka frukost å mysa me BooBoo! Ska iaf vara på arbetsförmedlingen kl 13.00 så i vilket fall som helst får ja gå upp tidigt. På Lördag blir det sovmorgon för mej till minst 15.00 ! !

Ha en bra kväll & natt ! !

Milla, förresten.. Vi kankse ska starta flyttfirma? MarCam`s flytt ? : )





Kysss     ♥

Kommentarer
Postat av: camilla

ja vi får fan göra det! bara det finns hss så skulle jag lätt göra det :)

2008-11-21 @ 09:39:43
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0