Good evening, evning?

Är lite dålig på engelska så ja vet inte riktigt hur det stavas : )  Nu har ja, Henrik å hans 2 små bröder Davis & fredrik nyss käkat pizza! Dom är här för dom ska sova här inatt ! Ska bli kul ! Vi har köpt massa chips å godis oxå som vi ska mysa me ! Ååå mina pissekatter är hemma å myser me oss oxå ! ! Mina girls det ! Å min har lärt sej gått på toa nu, lr i kattlådan.. Ja fick slytta den till köket i morse efter att hon bara bajsat på ett ställe, så nu tror ja att hon bajsar där i ! Duktig flicka !

Imorgon ska ja upp tidigt, lr ska va nere hos Milla före 12, för vi ska åka till hennes mamma Agneta å lämna av lilla Ebba som ska sova där Lördag-Söndag! Vi ska ju nämligen ut i morgon ! Weeei, Reine har en Western Fest ute på Kamratgården ! Det ska bli så kul.. Vet dock inte va vi ska klä ut oss till än men.. Hahha, det får vi se på i morgon ! Får väl åka till mamma å leta upp nån gammal rutig skjorta !

Nu ska ja lägga mej i soffan å mysa me min gummsa !
Kysss & Godnatt på er!   v v v

Kommentarer
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

2008-10-10 @ 23:56:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0