18,40

Hemma från jobbet idag igen : ) Jag och Lina tog ju bilen i morse så jobbade vi över en halv timme på lunchen så fick vi sluta halv 5 ist Så drog vi fortare än kvickt till Åmål. Hann till och med gå på bolaget och en till affär innan klockan slog 6. Inget som vi hinner vanligtvist..
Nu har jag precis vart nere i tvättstugan och slängt in 2 tvättar.. Skönt att få tvättat innan helgen.







Nu ska jag dra till Säffle och sola.. Någon som vill åka med? Tänkte allt höra med Millisen men hon har ju Ebba, och jag har lite brottom hem, har mycket saker att göra idag. Tiden rinner ju iväg ganka fort när man sätter sej vid datorn också : ) Varför ska facebook sega så jämt? Ååååh, cp..

Jaja, jag får blogga mer sedan och sticka iväg till Säffle nu : )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0