DÅ VA MAN FIT FOR FIGHT IGEN

Så himla skönt att bakfyllan är borta nu. Kanske är för att jag har käkat, haha, har nog ätit för 3 personer. Först drog vi till Mccan, fick bli 3 naturella hamburgare och en liten pommes, sen åkte vi hem till mamma där jag fick trycka i mej lite spagetti och köttfärssås. Mums, va gott det är med mat när man är bakfull, så kan man ju äta va mycket som helst också typ : ) Inte nog me det så åkt vi till Ica och handla me massa godis, dricka och ett äpple (?) Eftersom jag brukar alltid va sugen på typ äpple, jordgubbar, vindruvor och apelsin när jag är bakfull.. Undra hur det kommer sej, alla andra blir ju oftast sugen på skräp mat osv..

Nu ligger Henrik och skriker efter mej så ska lägga mej i soffan lite, ska nog försöka palla mej ut och gå en runda sedan också : )
Vill ha min kamera, ska höra ma Danne om han kan ta me den, han skulle till Laxarby sen så. Får ta och slå en pling till Linn och höra om hon överlevde gårdagen ! Nej fan, har inga pengar på mobilen, plus att mina gratis sms går ut idag också : ( Buuhuh

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; härligt :)

det går!

gör du då?

2009-04-19 @ 18:46:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0