DÅ VA SNART HALVA VECKAN GJORD IGEN!

Jag tycker att det känns som om det är Måndag idag, gööt att det faktikst är Tisdag då, då ligger jag lite före mitt tänkande : ) Inte fel inte. Bra att jag ligger en dag före än en dag efter som det vanligtvist brukar göra.
Har nyss kommit hem från jobbet iaf, idag var det ganska så lungt på stället. Men blev lite pådrag på slutet då det absolut inte brukar vara något att göra. Men antar att alla supprotrar vilade sej lite : ) Eller pådrag och pådrag är väl kankse att ta i, men lite mer samtal än vanligt. Så himla gööt för vi sover så skönt i bussen nu jag och Limpano. Nu är man som alla dom andra som sitter och snakrkar högt och dreglar osv. ( vi snarkar inte men Lina dreglar ) Härligt detta, trodde det skulle vara svårare att sova på bussen nu när det är så ljust ute men icke, där hade jag fel..
Vaktmästaren va här idag btw, fixa avloppet, eller det luktar avlopp här i lägenheten från toaletten, så han fick hit och kolla på det, han trodde det va handfatet, men vi tror allt ändå att det är från badkaret. Men vi får se om det blir bättre bara.. Skönt att det kankse är fixat.

Nu ska jag allt försöka mej ut och springa idag igen. Men inte riktigt än, pinsamt när det är lite för ljust  : ) Ifall jag skulle möta någon!
Måste nog ner och handla lite mat också, eller smörgås så jag har nån frukost här på morgonen. Och på kvällen, en kvällsmacka är alltid gott. Har blitt så sugen på stekt äggvita nu på det senaste.. Hmm, ska jag köpa mej lite ägg alltså? :P
Ska försöka få ordning här i lägenheten nu, har massa tvätt över hela lägenheten, eftersom jag tvättade 7 tvättar sist och det hann inte torka så allt hänger här nu... Pussst säger jag bara. Att man inte kan göra det dagen efter man har tvättat...

Ska greja nu.
Hörs sen      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0