DÅSÅ

Då va en utav dom sakerna som jag skulle göra klar. Kan ju säga att det är inte springa, eller gå till Henrik. Fick in på Hm och handla lite, men blev bara 180 kr typ : )
Men fick mej ändå 5 saker, där i en hel bikini.. Som Millas mamma säger, jag är sparsam!  Inte snål.
Varför blir man så förbannat förslappad på eftermiddagen? Känner ju nu att jag inte orkar ut och springa eller gå. Men måste ju få mat, så där har jag inget val. Eftersom min bil inte är färdig än, har inga pengar så jag kan köpa bil delar för.. Men jävlar om den inte är klar när jag kommer hem på Fredag !

Nej, får väl få på mej lite kläder och spatsera bort till Henrik nu då..   Ååååhååhå..


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte

Hej va kul! Tack :D

2009-04-22 @ 21:23:46
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Michelle

sv. oh tack sötis :)

2009-04-22 @ 21:55:29
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0