EFTERMIDDAG, SUS I ÖRONEN & SOLIGT UTE!

Hemma igen, efter en dag of work. Lika tråkigt som alla andra dagar har det varit också, haha..
Nu ska jag föra över lite pengar så jag och Henrik kan handla lite. Funderar på att göra salad tills i morgon. Men jag äter ju inget, så isf blir det sallad, gurka och vad mer? Kan ju inte slänga i köttbullar, men korvbitar kankse? Inte skinka iaf... Hmm, får ta mej en funderare på det. Vill jag verkligen käka det ? Hmm,..

Saker att göra idag.

Gå till garaget och hämta Henrik så vi kan dra och handla lite.
Ut på en spring tur i skogen ( va ju inte ute igår, dålig Marie )
Beställa från Hm, klubbdag idag så 10 % rabatt på hela sortimentet, behöver lite små saker, bikini, linnen och kankse ett par nya vårskor
Fixa mat tills i morgon
♦ Dushca & sova

Klicka
här för att komma till Hms hemsida, klicka till shoponline, alla medlemar har ju som sagt 10 % på hela sortimentet, endast idag!!! Hur bra är inte det, där som det redan är aset billigt, så har man tur att kunna få det ännu ceaper : )


Lite smått och gott därifrån !



Ska nog klicka mej in dit nu och beställa så har jag det gjort !
Uppdaterar mera sedan!

Kysss       ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0