?

Va fan ska man ha på sej i morgon?
Jag får nog bestämma allt detta idag, får lägga fram allting också. Eftersom vi kommer hem halv 7, och då åker vi troligtvist bara hema och byter om, sminkar oss och börjar dricka. Sen drar vi på förfest om vi hittar nån?? ! !  : ( Åååh, men men, alla vill väl vara me oss så imorgon kommer förfesterna rulla in : )   ..NOT
Men vi skulle väl vara hos Jonas i väsrat väsrsta fall. Uppe på Kasenberg hos mamma mus också kankse. Lite jobigt att ta sej till stan osv isf dock.. Men taxin har kört dit förr!


Här kommer lite bilder sen en utav dom roligaste kvällarna i mitt liv, med dom bästa : ) Hos Mamma på Kasenberg !
    
Frette, Pållen & Milla

   
Monkan, Frette, Pållen & listige Milla

    
Jag kör på min 7,0% skogsbär cider, botten upp börjades redan då : )

     
Även Cilla & Johanna tittade förbi. Och självklart Fredda!

    
Pållen däcka (nån förvånad) Timo, Milla & Adam kladdar lite

    
Änglarna Tobbe & Solis va på plats, vems är glasögonen undrar vi bara? !

     
Björne & Jocke självfallet på plast då också, inte en fest utan dom.

Som ni ser va det väldigt mycket olika folk kvällen höll på långt in på småtimmarna tror ja : ) Jag och Pållen fick dock åka iväg ner till Björn och sova där minns jag ! ! Ojojoj, vilka minnen vi har !
Ska allt skicka iväg ett mess till Solis, han sa att vi fick komma över i morogn om vi ville. Skulle va väldigt trevligt och ta en fest igen.

Skippar nog denna trängen och sitter hemma ist, får nog kolla lite på tv. Hörde att det är hockey även idag?! Eller? Får väl sätta mej och kolla på det om inte annat. Kan ju va lite intressant, nån snygg kille finns det väl med så man kan kika efter ; )
Haha, skrev sms till Jonas igår morogn.
jag- Va heter han den snygga killen från typ Danmark som spelar fotboll?
Jonas- Jonas Forsberg

Haha, klockren. Men den snyggingen jag tänkte på va Daniel Agger. Mummmmss. Hittar dock inte nån snygg bild på han. Men får ta denna, lite enbart till dej också Jonas : )



Thats all for me now..
Hörs senare förhoppningsvist.
Va ska ja orka göra för mat i morgon då tro?

Kyssen     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0