FREDAG OCH LÖNING, KAN DET BLI BÄTTRE? !!

Yeeeeeeeeeees, kan det bli bättre, Fredag och löning är det ju : )  Synd att jag inte har nåt kort att handla med, men hoppas det kommer idag. Det har ju såklart blivit avmagniserat.. SKRÄLL, mitt bankkort har nog blivit det säkert en 10 gånger på ett halv år. Utan att överdriva.. Det gör alltid det, fattar inte vad jag gör för fel. Men det måste vara min väska för det är en stark magnet i den.. Så det får allt bli att köpa sej en ny väska om jag ska till Kstad imorogn och på Söndag!
Nu ska jag slänga in dagens outfit. Första gången faktisk : ) Får se om det blir någonting som jag fortsätter med dock!





Mnjukdress: BikBok ( gammal, fast dåligt använd )
Linne: Jc

Jag vet att bilderna är lit dåliga, men det är nog för spegeln är så dammig skulle jag tro : )

Solen tittar fram även idag : ) Härligt det, så idag blir det nog att jag och Lina går till stan och käkar, haha, undra om det blir pizza eller pizza?!! Men men, det är ju Fredag och löning som sagt. Men jag får låna pengar av henne isf så får hon senare bara när mitt kort är tillbaka !
Nu ska jag göra sörgåsar åt Henrik igen, sen väcka honom. Hur bra har inte han det då?, får smörgåsar färdiga och bli väckt. Snart får jag börja med att klä på han också och köra han till jobbet ! 
 
Ha en bra dag, det ska jag : )
Godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0