GODNATT ALLIHOPPA!

Har precis vart ute på en liten liten kvällspromenad ; ) Mycket härligt detta. I like ^^
Så nu funderar vi på om det ska bli pizza eller inte ? Hmm, hade vart så himla gott, men får nog hoppa det idag. Vi har ju ingen bil just nu så isf får vi gå och det tror jag inte Henken orkar, så blir det så sent. Lika bra att skippa den fett bomben.
Så nu ska jag sätta mej framför tv och kolla på resten av Whiped out eller vad det heter. Riktigt roligt program det. Ser lite farligt ut dock : )  Liksom kolla bilderna









Ja, ni ser ju själva. Det skulle vara väldigt roligt och testa på det : ) Tänk att va full och va ett gäng där och testa på, fy fan va roligt alltså.
Men nu ska jag allt stänga av datorn och hoppa till min älskade Henrik i soffan, han sitter och skrattar högt : )

Älskar Henrik
Ha en trevlig kväll !

Kyss        ♥




Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; vad härligt :)

ne inte mkt, mest ta det lugnt och så :)

2009-04-19 @ 22:12:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra helg :)

2009-04-19 @ 22:58:00
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0